Klacht Marbor.nl: Geen reactie van klantenservice

Klachtnummer
# 627610
Gebruiker
victoriavictoria00
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik had iets op de website besteld en per ongeluk had ik een typfoutje gemaakt waardoor ik de verkeerde huisnummer had ingevuld. Toen kreeg ik een berichtje van DHL dat mijn pakketje retour is gestuurd, maar nu heb ik en geen koelkast en geen geld. Ik snap het dat de four eerst door mij kwam, maar normaal gesproken zou ik van alle andere bedrijven wel gewoon m’n geld terug krijgen of een nieuw product. Ik heb meerdere e mails gestuurd, berichtjes op Facebook en instagram gestuurd en ik heb nog niks gehoord. Dat gebeurde in september, het is nu bijna november en helemaal niks terug gehoord.

Gewenste oplossing

Mijn geld terug geven of nieuwe koelkastje sturen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Marbor.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Marbor.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen