Klacht Marc Bohle Gevelwerken B.V.: heel veel stof, overlast en stress heb, en heel slecht werk word geleverd

AdJ

Dit bedrijf is maandag 30 augustus 2021,begonnen met de werkzaamheden van het complex VvE Houtrijkstraat 262 t/m 338 schriftelijk aangekondigd aan de bewoners van de houtrijkstraat begin datum 30-8-2021 en verwachte opleverdatum 22-10-2021.
Nu ze zo gezegd begonnen zijn hebben ze als eerste de halve straat in gebruik genomen,betaald parkeerplaatsen,de gehele stoep met bouwmatrialen en hoogwerkers,ik ben dus de bewoner A.de.Jong van houtrijkstraat 264 1hoog,ze zijn dus aan hakken geweest op mij balkon en aan het raamkozijn van mijn zoon zijn slaapkamer,op mijn balkonmuur waar mijn slaapkamer aan grenst klaag ik al zo'n 2jaar dat de bewapening op plaatsten is weg gerot waardoor ik in beiden slaapkamers in huis,veel schimmel heb, en over de totale lengte is gescheurd,heben ze nu dus wel verder open gehakt maar vervolgen gewoon op een zeer slechte manier weer dicht gesmeerd en dat ook nog eens gedeeltelijk,+ ook nog eens de afwerktegels die er boven opzaten op verschillende plaatsen afgebroken en zo achter gelaten, de schuren in de muur en voer is niks aan gedaan alleen maar groter en meer gemaakt,heb daar gelijk over geklaagt maar is op heden 15-10-2021 nog steeds niks mee gedaan terwijl er werd gezegd hoogste prioritijd bij hun zou zijn, daarbij wel heel veel geluid overlast en bouwstof en puin op het balkon en op de straat gaan gewoon elke werk dag weg rond 14.30/15.00 en laten de boel elke keer zo achter ook in het weekend, word dus heel slecht werk geleverd en aan de gelijk makende klachten word niks mee gedaan,gaan op deze manier zeker ook niet de opleverdatum van 22-10-2021 niet halen.

als het zo door gaat heb ik ze dus gemeld dat de werkzaamheden in de woning niet door gaan, komen ze zeker niet binnen laten ze eerst maar de problemen aan de gevel en balkon op een nette manier maken,zoals ze nu te werk zijn kan ik het zelf nog beter, en daar ben ik dus al zo'n 2jaar voor aan klagen bij woningbouw deKey.

Bijlagen

zit nog steeds met open gehakt balkon,en schimmelgevels,maken veel bende lossen niks op.

Marc Bohle Gevelwerken B.V. is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Ook een klacht indienen over Marc Bohle Gevelwerken B.V.?