Klacht Marc Bohle Gevelwerken B.V.: heel veel stof, overlast en stress heb, en heel slecht werk word geleverd

AdJ

Gevel en balkon in zeer slechte staat, zijn eind august 2021 een project gestart is nu 14-12-2021 en zijn nog steeds bezig ze zouden mijn gevel en balkon renoveren maar in plaats daarvan is de gevel verslechtert, en mijn balkon aan de voorzijde houtrijkstraat 264 is alleen maar vernielt en ziet er nog slechter uit dan voor ze eraan zijn begonnen overal waar hun aan beginnen veroorzaakt alleen maar troep veel stof en geluid overlast, maar waar ze voor komen word niet gedaan of afgeroffeld.

Dat waar ze het project voor zijn gestart, gevel en balkon ook daad werkelijk herstellen,gevel niet alleen maar afspuiten met hogedruk, maar zandstraal wat ze nu hebben gedaan in de houtrijkstraat slaat helemaal nergens op en mijn balkon netjes maken om te beginnen de muur van mijn balkon bewapening herstellen en in zijn geheel afsmeren en niet alleen maar op sommige plaatsen, en niet alleen maar dicht smeren en de scheuren in de gehele muur plus vloer gewoon zo laten
zeer slecht afroffel werk

Marc Bohle Gevelwerken B.V. is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Ook een klacht indienen over Marc Bohle Gevelwerken B.V.?