Klacht Marente: onzorgvuldig en niet hygienisch omgaan met de patiënt daardoor met infectie 10 dagen ziekenhuis schade aan laminaat enzo enzo.

Klachtnummer
# 58872
Gebruiker
Mariavan beelen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Goedemiddag dames en heren,

Hierbij een klacht over Marente thuiszorg Katwijk. Ik werd 26 mrt j.l geopereerd voor de tweede keer 27 mrt ontslagen diaconessenziekenhuis transferverpleegster had thuiszorg geregeld. Kwamen echter die avond niet opdagen en de volgende dag ook niet na veel telefoontje ziekenhuis en secretaresse chirurg eindelijk om half 4 . 3 x spoelen gemist met de vrouwenkatheter wat ik niet zelf kan. Uitgelegd dat ik me en fibromyalgie had en of er tijdsafspraken gemaakt konden worden en zo min mogelijk andere mensen. Kon niet. echter 3 nachten later vreselijke koorts terug naar het ziekenhuis had een infectie met alle gevolgen vandien 10 dagen ziekenhuis gelegen en met antibiotica terug. Klachten thuiszorg doorgegeven aan het ziekenhuis echter kreeg zelfde thuiszorg. dop vloeistof lieten ze open staan weg kunnen gooien, brutaal en laminaat beschadigt, en een vrouwenkatheter die op de grond lag wilde ze in mijn wond stoppen enzo te weinig ruimte vd rest klachten.

De oplossing

Schadevergoeding laminaat. en dat dit nooit meer mag en kan gebeuren ik ben weerbaar maar de oudere mensen waar ze komen daar mag dit nooit meer gebeuren uiteraard ook niet bij jongere het had veel erger uit kunnen pakken met me en wie weet bij andere mensen door dit soort fouten met de dood wellicht moeten bekopen. Ernstige waarschuwing en controle van een onafhankelijke commissie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Marente hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Marente?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen