Klacht Margewebshop.nl: slechte comunicatie

Klachtnummer
# 376650
Gebruiker
degroene#103
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn moeder heeft een driewielfiets besteld en heeft daar vanaf het begin al problemen mee. De accu was vanaf het begin al niet in orde , en de trapas bleek ook kapot. Dit kan gebeuren, en we hebben daarom ook gelijk contact gezocht.
helaas blijk contact zoeken met de MG shop niet zo makkelijk. er zit soms weken tussen voor we bericht terug hadden. mijn moeder, MS patiënt, heeft hierdoor heel veel stress gehad, dit is niet zo bevorderlijk, voor niemand trouwens. je kan ze telefonisch niet bereiken, en alles gaat over de app. Ook dat schiet niet op, net als mailen. helaas! De afspraak was uiteindelijk dat de fiets werd opgehaald en nagekeken omdat hij "gebruikt" was, en daarna zouden ze beslissen wat voor bedrag ze terug zouden storten. Hopelijk komt er nu een einde aan deze toestand zodat ieder weer verder kan met zijn eigen zaakjes.

Gewenste oplossing

zo spoedig mogelijk contact opnemen, de fiets ophalen, en geld terug storten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Margewebshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Margewebshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen