Klacht Marik Kunststoftechniek: Wij willen per onmiddellijk onze ten onrechte betaalde € 10.000 teruggestort hebben.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 338631
Gebruiker
Citroen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij willen nieuwe kunststofkozijnen. Bij de aanvraag van een kosteloze offerte zonder verplichtingen suggereerde Marik Kunstoftechniek te Hoogezand (Gn) dat wij niet beschouwd werden als een serieuze gegadigde. Daarop hebben wij € 10.000 overgemaakt om het tegendeel te bewijzen.

Dit bedrag was iets meer dan de helft van het bedrag dat Marik bij een inspectie ter plaatse suggereerde, nl, tussen de € 18.000 en € 20.000. Toen de daadwerkelijke offerte kwam, bleek het offertebedrag € 28.000 te bedragen.

Dat vinden wij veel te veel en bovendien hebben wij geen enkel vertrouwen meer in Marik. Wij willen daarom onze € 10.000 per onmiddellijk teruggestort hebben.

De oplossing

Wij willen per onmiddellijk onze ten onrechte betaalde € 10.000 teruggestort hebben, en daarna nooit meer iets van Marik horen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Marik Kunststoftechniek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Citroen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen oplossing. Onze EUR10.000 is niet terug gestort.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Marik Kunststoftechniek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen