Klacht Marik Kunststoftechniek: Wij willen per onmiddellijk onze ten onrechte betaalde € 10.000 teruggestort hebben.

Citroen

Wij willen nieuwe kunststofkozijnen. Bij de aanvraag van een kosteloze offerte zonder verplichtingen suggereerde Marik Kunstoftechniek te Hoogezand (Gn) dat wij niet beschouwd werden als een serieuze gegadigde. Daarop hebben wij € 10.000 overgemaakt om het tegendeel te bewijzen.

Dit bedrag was iets meer dan de helft van het bedrag dat Marik bij een inspectie ter plaatse suggereerde, nl, tussen de € 18.000 en € 20.000. Toen de daadwerkelijke offerte kwam, bleek het offertebedrag € 28.000 te bedragen.

Dat vinden wij veel te veel en bovendien hebben wij geen enkel vertrouwen meer in Marik. Wij willen daarom onze € 10.000 per onmiddellijk teruggestort hebben.

Wij willen per onmiddellijk onze ten onrechte betaalde € 10.000 teruggestort hebben, en daarna nooit meer iets van Marik horen.

Wij vinden dat Marik Kunststoftechniek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Citroen
Er is geen oplossing. Onze EUR10.000 is niet terug gestort.

Ook een klacht indienen over Marik Kunststoftechniek?