Klacht Mariniers-webshop.nl/: Winkel wil mijn nieuwe brander niet repareren of het aankoopbedrag terugstorten.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 576619
Gebruiker
Gebruiker1612202924
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een nieuwe Coleman benzinebrander gekocht via de mariniers webshop. Na twee weken gebruik tijdens mijn vakantie ging de brander kapot. Pompje werkte niet meer en er liep benzine uit dat onderdeel. Hier heb ik over bericht via email en met foto's laten zien wat er kapot was gegaan. Na de vakantie de brander vergeten op te sturen en pas een paar maanden later verstuurd. Dat zorgde voor een boze emailwisseling door de eigenaar van de webshop. Ze gaan niet repareren of het aankoopbedrag vergoeden omdat de brander niet zoals afgesproken na de vakantie is opgestuurd, de brander duidelijk is gebruikt en volgens de eigenaar nu ook niet meer te achterhalen is of ik op de juiste manier met de brander ben omgegaan. Er is zonder afspraak een deel van het aankoopbedrag overgemaakt op mijn rekening en heeft de eigenaar aangegeven niet meer op mijn mail te reageren.

Gewenste oplossing

Voorkeur is dat mijn brander wordt gerepareerd. Het beviel goed en het bijgeleverde tasje is erg handig. De reparatie lijkt mij niet al te ingewikkeld en de onderdelen zijn los te krijgen is mij verteld. Als de winkel hier niet voor kiest is dat ook oké, maar zou ik graag het gehele aankoopbedrag teruggestort zien.
Geboden oplossing
Mariniers webshop heeft helaas geen passende oplossing aangeboden en heeft niets van zich laten horen. Ik ben erg ontevreden over deze winkel en mijn advies is om hier absoluut nooit iets aan te schaffen. Als je aanklopt bij deze winkel met je kapotte aankoop heb je kans dat de sfeer snel omslaat en je driftige emails van de eigenaar met vervelende beschuldigingen krijgt. Ik zit nu zonder product, dat is geretourneerd en de winkel reageert nergens meer op.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mariniers-webshop.nl/ hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Mariniers-webshop.nl/?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen