Wij vinden dat Mariniers-webshop.nl/ hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Mariniers-webshop.nl/: Winkel wil mijn nieuwe brander niet repareren of het aankoopbedrag terugstorten.
Details
Klacht
Ik heb een nieuwe Coleman benzinebrander gekocht via de mariniers webshop. Na twee weken gebruik tijdens mijn vakantie ging de brander kapot. Pompje werkte niet meer en er liep benzine uit dat onderdeel. Hier heb ik over bericht via email en met foto's laten zien wat er kapot was gegaan. Na de vakantie de brander vergeten op te sturen en pas een paar maanden later verstuurd. Dat zorgde voor een boze emailwisseling door de eigenaar van de webshop. Ze gaan niet repareren of het aankoopbedrag vergoeden omdat de brander niet zoals afgesproken na de vakantie is opgestuurd, de brander duidelijk is gebruikt en volgens de eigenaar nu ook niet meer te achterhalen is of ik op de juiste manier met de brander ben omgegaan. Er is zonder afspraak een deel van het aankoopbedrag overgemaakt op mijn rekening en heeft de eigenaar aangegeven niet meer op mijn mail te reageren.Gewenste oplossing
Voorkeur is dat mijn brander wordt gerepareerd. Het beviel goed en het bijgeleverde tasje is erg handig. De reparatie lijkt mij niet al te ingewikkeld en de onderdelen zijn los te krijgen is mij verteld. Als de winkel hier niet voor kiest is dat ook oké, maar zou ik graag het gehele aankoopbedrag teruggestort zien.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.