Klacht Mario Brands webwinkel: Verkopen dure merken namaakkleding

Tanja Ottens

Ik heb een jas besteld en ontvangen van het merk Canada Goose. Op de site word gegarandeerd dat alles 100% origineel is. Aan de hand van Inkoop op grote schaal Geen tussenpersonen, restpartijen, overname failliet verklaarde bedrijven garanderen zij dat ze daarom de winstmarge zo laag mogelijk kunnen houden. Nu blijkt dat mijn zoon die jas absoluut niet dragen wil, omdat het om een namaak Canada Goose gaat Lijkt het mij dat je het ook makkelijker moet kunnen ruilen. Kan alleen via mail binnen 7 dagen. Maar ondertussen naar over en weer gemaild te hebben waren we inmiddels week verder. Nu kan ik artikel met eigen bijdrage verzenkosten ruilen omdat ze geen geld retourneren, en mag terugsturen naar Istanbul!! En glashard volhouden dat alles 100% origineel is. Misschien erg naief van mezelf geweest, maar heb ook maar een minimum inkomen en hoopte mijn zoon er blij mee te maken op zijn verjaardag. Dus 2 teleurstellingen en gedupeerde tegelijk. En geen geld meer voor ander cadeau

Compensatie erkenning en mijn geld teruggestort.

Wij vinden dat Mario Brands webwinkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Mario Brands webwinkel?