Klacht Marka wonen: Dit is gewoon fraude, mensen aan de lijn houden defect producten leveren en geld plukken

T.ugba05

Hierbij wil ik een klachtenmelden over het zaak marka wonen in rotterdam in 14 mei 2017 heb ik daar ewn bed gekocht en een aanbetaling gedaan van het bed , ons is het evrteld dat het binen 6 a 8 weken gekeverd zou worden , ik heb me bed pas in oktober gekregen , elke keer over me product moeten vragen lang moeten gaan, vervlolgens is mijn bed pas in oktober geleverd terwijl het al in 6/8 weken zouden moeten leveren.. product is geleverd en het bed had fabrikante schade ik heb gelijk contact gelegd telefonisch benaderd en vidieo gestuurd van het bed gemeld dat het fabrikante schade is over het bed ze zeiden ja we zullen het oplossen we zullen u weer bellen niet gebeurd !! Vervolgens heb k gebeld gebeld meerdere keren was niet mogelijk langs geweest ja de eigenaar is er niets we kunnen niets betekenen. Tussen deze tijd is mijn bed ingestort waar door de spijkers naar buiten sprokem onmogelijk te verlomen om er niet tegen aan te komen met je been en is een spikker in me been gegaan en me huid open gescheurd! En heb wilde hier eem zaak van maken omdat ik sxjade heb gelopen , ben ik naar advocaat geweest schijnt dat marka wonen zijn klant was na bet bezoek van adbicaat heb ik 2 dahen later factuur en deurwaardes binnne gekregen dit is een belachelijke spelletje .

Zal voor me rechten opkomen, omdat het door hun fout is ophelopen, en zal hier zeker me zaak doorgaan

Ook een klacht indienen over Marka wonen?