Klacht Marka wonen: Marka Wonen Rotterdam komt mondelinge afspraken niet na.

Gigi Dialo

Op 6 april heb ik een dressoir, 4 stoelen met eettafel bestelt van €1700,00. Mevrouw gaf aan dat het max 6 weken zou gaan duren. Nu 13 weken later heb ik mijn bestelling niet ontvangen. Wel heb ik een aanbetaling gedaan van € 100,00. Heb meerdere keren gebeld en krijg geen gehoor. Klacht per mail verzonden, hier wordt niet op gereageerd. Ben naar de winkel gegaan en mevrouw heeft aan dat op de bon een contract zit (verborgen contract) waarin staat dat ze hier 6 maanden over mogen doen. Ik wil de meubels niet meer van hun hebben en eis mijn geld terug van €100,00. Mevrouw heeft tijdens de verkoop mij het idee gegeven dat ik had getekend voor mijn aanbetaling en had niets over contract gezegd. Bij annulering willen ze dat ik 30% tot 50% ga bij betalen. Ik eis mijn geld terug en wil geen meubels maar mevrouw wees me de deur en gaf aan ga maar nog 3 maanden wachten. Als ik mijn geld niet terug krijg dan stap ik op naar mijn rechtsbijstand. Ik zie graag met spoed toe op reactie.

Ik wil mijn aanbetaling terug van € 100,00 en betaal geen 30% of 50% extra voor annulering.

Ook een klacht indienen over Marka wonen?