Klacht Markets.com: Geld terug krijgen? Misschien ooit?

Klachtnummer
# 169781
Gebruiker
marketstrader
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben anderhalf jaar geleden begonnen met een proef of het mij wel lukt met traden. Ik had er niet veel success ermee en wilde nu ermee stoppen. Dus ik wilde mijn geld terug. Zo eenvoudig het was het geld over te boeken naar markets.com (via IDEAL) zo moeilijk is het nou om het geld weer terug te krijgen. Ik moest zeer uitgebreide Informatie invullen IBAN BIC naam van de bank. Adres van de bank etc. Vervolgens kreeg ik een email dat zij niet verder kunnen gaan omdat mijn vrouw ook toegang heft naar de bankrekenig, tenzij ik een kopie van haar paspoort en een bewijs kan sturen dat mij getrouwd zijn. Ik heb dus mijn bank gebeld en gefraagd of dat allemaal mag en normal is. Volgens de bank zijn dit allemaal prive gegevens die zij absoluut niet nodig hebben. Er werd mij zelfs van afgeraden om een kopie van een paspoort te maken. Ik heb het toch maar met tegenzin gedaan omdat ik toch mijn geld terug wil. Mijn vraag is: Mogen zij als een in Europa gefestigd bedrijf dit sort gedrag tonen?

De oplossing

Ik heb mijn geld nog niet terug. Er werd mij verteld het is onderweg maar het kan 5 werkdagen duren. En ik ben er al 4 dagen mee bezig. En die gegevens over mijn vrouw hebben zij absoluut niet nodig. Bovendien als het maar 1 minuut duurt om mijn geld te ontvangen zonder welke vragen dan ook dan moet dat ook andersom mogelijk zijn, toch?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Markets.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Markets.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen