Klacht Marks & Spencer: Ik mag niet namens mijn moeder het woord voeren met een klacht

Klachtnummer
# 187184
Gebruiker
Nottroth
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Geachte,
Ik heb een bestelling geplaatst namens mij moeder en dat is betaald en geleverd, maar nu ontbreken er goederen. Mijn moeder vraagt of ik even contact met ze op wil nemen. Dit heb ik gedaan en nam netjes op met mijn eigen naam.
De heer Maxim die mij te woord stond moest en zou met mijn moeder spreken en toen hij haar aan de telefoon had mocht ze de telefoon niet meer aan mij terug geven. Mijn moeder heeft reuma en heeft vreselijke last van haar handen.
Dit kan niet de normale gang van zaken zijn.
De levering is netjes betaald, maar er ontbreken goederen. slipjes wel geleverd, maar hemdjes niet.

Gewenste oplossing

Mijn moeder zou graag haar hemdjes die bij de bestelling horen ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Marks & Spencer hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Marks & Spencer?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen