Klacht Marksprullenbakken.nl: Het aankoopbedrag wordt niet terugbetaald.

sad Niet opgelost
SB#7

Op 25 juni j.l. heb ik bij Marksprullenbakken.nl een wandafvalemmer van Brabantia gekocht. Deze is spoedig geleverd. Het blijkt echter dat de webshop een verkeerde wandafvalemmer heeft geleverd. De foto bij het product op de website laat namelijk een ander model, met ook een andere wandbevestiging zien. In overleg met dhr. Gruijthuijsen konden we het product terugsturen. Dhr. Gruijthuijsen heeft ons een DPD zegel gezonden zodat wij kosteloos konden retourneren. En dhr. Gruijthuijsen heeft beloofd dat wij het betaalde geld retour zullen ontvangen.
Wij hebben dhr. diverse mails gestuurd en twee keer gebeld. Dhr. heeft niet de moeite genomen om te achterhalen of het product weer goed retour ontvangen is. En de handtekening voor ontvangst van het pakket is door dhr. gezet. Tevens geeft dhr. aan dat onze mails niet ontvangen worden. Dat bevreemdt mij, aangezien wij, met ook een eigen onderneming, daar nooit geen problemen mee ondervinden.
Onlangs hebben we, op verzoek van Beslist.nl, de webshop de track en trace code van DPD gestuurd. Tevens hebben we een bewijs van verzending en de handtekening, van ontvangst van het pakket door de eigenaar webshop, per email verzonden. De webshop reageert hier niet op.

Ik verwacht dat het bedrijf het bedrag terugstort.

SB#7
    De aankoop is via Beslist.nl / marksprullenbakken.nl gedaan.
    SB#7
    Tot op heden helaas nog geen reactie mogen ontvangen.

SB#7
Marksprullenbakken.nl reageert na herhaalde oproepen niet op eniger wijze.

Ook een klacht indienen over Marksprullenbakken.nl?