Klacht Marksprullenbakken.nl: Het aankoopbedrag wordt niet terugbetaald.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 391654
Gebruiker
SB#7
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 25 juni j.l. heb ik bij Marksprullenbakken.nl een wandafvalemmer van Brabantia gekocht. Deze is spoedig geleverd. Het blijkt echter dat de webshop een verkeerde wandafvalemmer heeft geleverd. De foto bij het product op de website laat namelijk een ander model, met ook een andere wandbevestiging zien. In overleg met dhr. Gruijthuijsen konden we het product terugsturen. Dhr. Gruijthuijsen heeft ons een DPD zegel gezonden zodat wij kosteloos konden retourneren. En dhr. Gruijthuijsen heeft beloofd dat wij het betaalde geld retour zullen ontvangen.
Wij hebben dhr. diverse mails gestuurd en twee keer gebeld. Dhr. heeft niet de moeite genomen om te achterhalen of het product weer goed retour ontvangen is. En de handtekening voor ontvangst van het pakket is door dhr. gezet. Tevens geeft dhr. aan dat onze mails niet ontvangen worden. Dat bevreemdt mij, aangezien wij, met ook een eigen onderneming, daar nooit geen problemen mee ondervinden.
Onlangs hebben we, op verzoek van Beslist.nl, de webshop de track en trace code van DPD gestuurd. Tevens hebben we een bewijs van verzending en de handtekening, van ontvangst van het pakket door de eigenaar webshop, per email verzonden. De webshop reageert hier niet op.

De oplossing

Ik verwacht dat het bedrijf het bedrag terugstort.

2 reacties

  1. Auteur
    SB#7
    Datum
    De aankoop is via Beslist.nl / marksprullenbakken.nl gedaan.
  2. Auteur
    SB#7
    Datum
    Tot op heden helaas nog geen reactie mogen ontvangen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
SB#7
Datum
Uiteindelijke oplossing
Marksprullenbakken.nl reageert na herhaalde oproepen niet op eniger wijze.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Marksprullenbakken.nl?