Klacht Marktplaats: 2 acvounts geblokkeerd zonder reden

Klachtnummer
# 389495
Gebruiker
the matrix
Datum
0 reacties

Details

De klacht

k heb twee accounts bij marktplaats, al 12.5 jaar.
Een op de laptop en een op mijn Ipad.
Veel tevredenheids scores en nooit iemand teleurgesteld. Omdat mijn hoofd account foutmeldingen bij een betaal verzoek geeft kan ik regelmatig geen zaken doen. Schijnbaar is activeren niet gelukt en kan het ook niet afronden
Dus mijn ander account betaalverzoek geactiveerd wat direct functioneerde.
Een kwartier later blokkade. Contact opgenomen waarom?
Geen reden en ik moest al mijn gegevens doorgeven en ook nog diverse verkopen om de blokkade op te heffen.
Tja wat had ik onder welk account verkocht kon niet inloggen vanwege blokkade en heb uitgelegd dat ik een 2e account had en deze doorgegeven.
Diverse verkopen en aankopen aangeleverd met de mededeling dat ik niet weet onder welk account dat geweest was. En ja hoor direct mijn 2e account ook geblokkeerd. Weer zonder reden.
Heb om uitleg gevraagd maar de helpdesk bij MP werken met een snelheid van een naaktslak die een snelweg oversteekt.
Zonder pardon blokkeren, geen reden waarom en een hoop onzinnige vragen beantwoorden . Met vervolgens geen antwoord.

De oplossing

Per direct blokkade opheffen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Marktplaats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Marktplaats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen