Klacht Marktplaats: Account geblokkeerd door marktplaats en oplichter gaat gewoon door!!!!

H J H

Account geblokkeerd door marktplaats,
ik ben opgelicht bij marktplaats na dit te hebben gemelt doet marktplaats helemaal niets, ik heb ze meerdere maalen gemailt,ik heb vervolgen een advertentie op marktplaats gezet dat er een oplichter bezig is, dus doe geen zaken met deze oplichter en vervolgen word ik geblokkeerd en ben al mijn advertentie kwijt en ik krijg van de mensen waar ik mee handel een bericht dat ik mensen oplicht, en dat markplaats dat hun stuurt, dit is toch niet te geloven, dat oplichter gewoon door kan gaan met mensen op te lichten, meerdere malen geprobeert contact te zoeken met marktplaats maar ze mailen of bellen niet .

zou zijn dat marktplaats de mensen een nieuwe mail stuurt en recht dat ik een oplichter ben

Wij vinden dat Marktplaats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Marktplaats?