Klacht Marktplaats: Bescherming kopers die met vals geld betalen door marktplaats

Appel5s

I phone verkocht via marktplaats en de twee kopers hebben betaald met 5 biljetten van 50 € die bij afstorting bij de bank vals bleken te zijn. Aangifte gedaan via internet bij de politie en via het meldpunt internet oplichting is deze ook bij marktplaats terecht gekomen. Marktplaats weigert de personen bekend te maken die achter het account van ene Taha schuil gaan. Doen ze alleen op verzoek van de politie maar die heeft geen tijd dit soort zaken aan te pakken. Als ik zelf civiel achter deze figuren aan wil kan ik dus niks en bovendien maakt marktplaats het mogelijk dat deze figuren bij een volgende aankoop weer kopers beduvelen. Valse biljetten overigens nagekeken op watermerk en zilveren strip. De gevolgen van dit feit zijn voor mij 250€ die ik kwijt ben en die ik niet kan missen. Kan deze schade nergens verhalen. Bovendien vertrouwen in Marktplaats, waar ik al 10 jaar op actief ben, totaal kwijt.

Wil de gegevens van de kopers zodat ik achter mijn geld aan kan gaan, oplichters hebben geen recht op privacy

Wij vinden dat Marktplaats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Marktplaats?