Klacht Marktplaats: Bestelling betaald maar niet ontvangen

Klachtnummer
# 359790
Gebruiker
Thess
Datum
0 reacties

Details

De klacht

15-12-2018 een 4-seizoenendekbed besteld via marktplaats aanbieding. Een maand later nog niet ontvangen. 16-01-2019 het contact formulier ingevuld en ik werk beantwoord met dat het binnen 5 dagen bezorgd zou zijn. 30-01-2019 nog geen bestelling ontvangen. Weer het contact formulier ingevuld en ik kreeg weer antwoord dat de bestelling vertraagd zou zijn maar nu de eerste week van februari geleverd zou worden. Toen nog steeds geen bestelling ontvangen. Nog 3 keer het contact formulier ingevuld maar hier kreeg ik geen antwoord meer op. Ik heb het ontbindingsformulier ingevuld en verstuurd naar marktplaats met een standaard mail als reactie. Binnen 2 dagen zou ik een reactie krijgen. Maar ook hier geen antwoord meer op. Ik vind deze gang van zaken erg vervelend! Het oplichten van mensen dat kan gewoon niet!

De oplossing

Ik zou graag het betaalde bedrag terug ontvangen op mijn rekeningnummer.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Marktplaats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Marktplaats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen