Klacht Marktplaats: Bestelling niet ontvangen

Klachtnummer
# 86331
Gebruiker
Bachir
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 2 maanden of langer geleden een bestelling gedaan op glasbreukmelder van Marktplaats zelf.
DHL bezorgde deze en kreeg een code mee om een nieuwe datum te prikken omdat ik niet thuis was. Deze code werd niet geaccepteerd.
Marktplaats heeft ze terug ontvangen en we hadden opnieuw afgesproken dat ik ze gewoon wil ontvangen. Niks en ook niets vernomen.
Dit geldt ook voor mijn bestelling over een foto op canvas

De oplossing

Geld terug of bestelling bezorgen binnen 1 week

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Marktplaats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Marktplaats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen