Klacht Marktplaats: Bewust Kapot Product Aangeboden via Marktplaats !!

Goos Kamphuys

Hebben een DEFECTE KLOK aangeboden gekregen? Repliek!! Een Goeden avond mijnheer van D/ te Schalkwijk! Zijn langs de klokken maker gegaan voor gerichte informatie— De klokken maker in H. aan de H.Straat geeft aan :
Citeren:
Om de kapotte veer in het uurwerk te vervangen moet het hele uurwerk uit elkaar. Het uurwerk ziet er niet te best uit qua onderhoud. Wanneer ik een veer bestel en daarna installeer, dan bedragen de kosten 125 tot - 145 euro. Er is Geen ! garantie op functioneren uurwerk. Alleen op de veer !!!

Ter uwer informatie mijnheer de Verkoper via Marktplaats ...U heeft ons Derhalve een kapot product verkocht als zijnde wel prima ?
Wij zijn vanmiddag bij u langs gegaan u deed niet open of u was niet thuis ,. /|\ echter vragen kunnen we zsm van u vernemen wanneer we bij u, hier over kunnen spreken? Gaarne van u vernemende.

WIJ - Willen minimaal excuses en een financiële tegemoetkoming ontvangen voor onze schade in tijd en moeite bovendien de erkenning dat wij volledig ter goede trouw zijn uitgegaan van het kopen van werkende KLOK ! Afgaande op de verkoop verhalen van verkoper van D.

Wij vinden dat Marktplaats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Marktplaats?