Klacht Marktplaats: Blokkade Markplaats account

Klachtnummer
# 620528
Gebruiker
RamonD
Datum
0 reacties

Details

Klacht


Ik ben een al jaren lange gebruiker van Markplaats, er stonden vele positieve reviews van prettig verlopen deals. Plotseling kon ik niet meer inloggen in mijn account en niet veel later bleek mijn account geblokkeerd te zijn.

Via verschillende wegen contact gezocht: chat (wordt keer op keer abrupt beëindigd), mail, Twitter, enzovoort. Ik krijg maar geen duidelijk reden van mijn blokkeren: er zouden vanaf mijn verbinding meerdere verdachte advertenties zijn geplaatst.

Ik kan me geen voorstelling maken van welke van mijn geplaatste advertenties (een fiets en twee paar schoenen), genoeg aanleiding zouden geven om mijn account te sluiten.

Ondanks herhaaldelijk vragen biedt men geen inzicht. Ik krijg alleen teruggekoppeld dat "alle complicaties rondom mijn account terecht zijn". En zij geven geen inhoudelijk informatie "om geen inzage te geven in onze processen". Op de een of andere manier is mijn account, of zijn mijn advertenties, op enige wijze kunnen gekoppeld aan frauduleuze activiteiten, Punt is, ik heb werkelijk waar geen enkel idee welke "frauduleuze activiteiten" dit dan zijn.

Samenvattend;
- ik wil meer inzicht krijgen in de reden van de blokkade
- indien deze onterecht is wil ik toegang terug krijgen tot mijn account - de blokkade moet worden opgeheven.

Gewenste oplossing

- ik wil meer inzicht krijgen in de reden van de blokkade
- indien deze onterecht is wil ik toegang terug krijgen tot mijn account - de blokkade moet worden opgeheven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Marktplaats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Marktplaats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen