Klacht Marktplaats: Corruptie vanuit marktplaats beleid

Verzamelaar

Ik word op mijn marktplaats met email adres johnny_yes_r_rosdhy@hotmail.com
Vals beschuldigd op marktplaats vanwege verdachte praktijken met verkoop advertenties echter heb ik geen advertenties op mijn account gehad om dingen te verkopen alleen had ik een zoekertje die had ik gisteren avond betaald aan de koper kreeg toen een email dat het pakket aangemeld is even later word mijn account geblokkeerd en ook op betaalplatform terwijl naar controle heb ik daar niet eens een account het lijkt alsof ze mij ontrecht aan een persoon of iets dergelijks proberen te linken omdat vanuit de chat en observatie ik dat gevoel krijg ik vroeg om bewijzen die krijg je niet ze doen alsof ik achterlijk ben en spel speel terwijl dit omgekeerd is ik ga hier namelijk ook aangifte van doen als dit onopgelost blijft. Overigens aan mij recenties ziet u duidelijk dat ik altijd een eerlijke koper ben geweest.

Mvg van johnny

Deblokkeren ik zal anders aangifte doen tegen over o.a medewerker simon heeft mij zeer misselijk behandelt in de live chat

Wij vinden dat Marktplaats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Marktplaats?