Klacht Marktplaats: eCom Supply bv en Marktplaats.nl na 3 mnd geen geld terug na retourzending

J. van der Jagt

Op 12 april kocht ik bij eCom Supply bv via Marktplaats.nl 8 stuks Kappa boxershorts. Deze waren niet naar mijn zin. 1 verpakking opengemaakt en 7 stuks binnen de geldende termijn ongeopend in de originele verpakking retour gezonden. De aankoopprijs incl. verzendkosten was € 35.90. Na veel heen en weer gemail heb ik half mei bericht van Marktplaats ontvangen dat ik een bedrag retour krijg van € 26.20. Hiermee ben ik akkoord gegaan. Tot op heden niet het bedrag retour ontvangen. Dus geen boxershorts en geen geld. Diverse mails volgen waarin mij werd verzekerd het bedrag binnen 14 dagen terug te krijgen. Bij de laatste mail van 11 juli zou dat zelfs binnen 5 dagen gebeuren. Nu 3 weken verder nog steeds geen geld terug.

Het door hen aan mij verschuldigde bedrag ten bedrage van € 26.20 storten op mijn bankrekening

Wij vinden dat Marktplaats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Marktplaats?