Klacht Marktplaats: Geen reaktie op mail

Klachtnummer
# 87359
Gebruiker
Pascal
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb een USB stekker gekocht op marktplaats aanbiedingen van de site zelf net zoiets als social deal. Deze ging na een paar dagen kapot. Dus mail ik hun met de klacht via het contactformulier van de site marktplaats zelf. Hierop reageren ze niet meer. Ben al een week aan het mailen maar helaas. Zo verdien je ook makkelijk je geld zonder probleem.
Je kunt ook bellen maar dat kost 80 eurocent per minuut en als ik dat ga uitzetten tegen de betaling die ik moest doen voor die stekker zet dat geen zoden aan de dijk.
Hoop dat ik nu toch in contact met hun kan komen via dit forum en de stekker krijg vervangen of mijn geld en verzendkosten terug.
Heb ook nog contact gehad met de leverancier en die zij dat ik dit via de aanbieder moest regelen en onder garantie viel.
Leverancier was Jolly Mood( erg behulpzaam)
Mvg Pascal Kitzen

De oplossing

Een nieuwe of het geld en verzendkosten terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Marktplaats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Marktplaats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen