Klacht Marktplaats: gekocht via marktplaats

hannah

Ik heb een storio gekocht via marktplaats ze ging mee akkoord ze heeft haar gegevens opgestuurd en heb netjes het bedrag van 16,45 op haar rekening gestort storio is 12,50 + verzendkosten 3,95 via kiala en daarna heb ik haar een mail gestuurd dat ik het geld heb gestort met mijn adres waar hij moet verzenden en toen heb ik niks meer van haar gehoord steeds mails gestuurd waar mijn pakket blijft maar helaas geen reactie en uiteindelijk krijg een bericht dat ze in het ziekenhuis was beland en dat die dag zou gaan posten en weer wachten maar helaas nog steeds geen pakket en heb haar mail gestuurd met mijn bankgegevens zodat ik mijn geld terug krijg en ze heeft niks gedaan en als ze toch ziek is jan haar man of familie het pakket regelen of het geld terug storten ze stuurt niet eens een mail om te zeggen wat aan de hand is ze heeft gewoon mijn geld gestolen zonder pardon.

Als ze niet in staat is om het pakket naar de post te brengen dan wil ik mijn geld terug dat is zo gedaan makkelijk je hoeft niet voor dat naar buiten gewoon via je stoel kan je het regelen.

Wij vinden dat Marktplaats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Marktplaats?