Klacht Marktplaats: Ieder contact met Marktplaats is onmogelijk!

J. Vrij

Ik verkoop iets via Marktplaats. Ik vraag de koper de betaling te verrichten en mij het adres voor toezending van het gekochte te mailen. Ik ontvang de betaling, en een bericht van de koper met daarin een onduidelijk en hoogstwaarschijnlijk onjuist adres. OP DAT MOMENT BLOKKEERT MARKTPLAATS MIJN ACCOUNT en kan ik niet meer inloggen! Waarom? Ik heb nu wél het geld, maar kan het product niet leveren. Ik wil hierover contact opnemen met Marktplaats. Op de hele website van Marktplaats is geen e-mailadres of telefoonnummer te vinden! Na heel lang zoeken vind ik een formulier waarmee ik 'verbetersuggesties' kan doen, met daaronder de opmerking: "Je krijgt hierop géén reactie. Heb je een vraag, stel deze dan via het Contactformulier." Een 'Contactformulier'! Dát is het! Maar wáár is dat contactformulier??? NIET op de website! Uiteindelijk kom ik terecht bij de 'chat' en daar heb ik de volgende 'conversatie' met een heuse computer: "Waarom is mijn account geblokkeerd?" "Mijn collega komt er zo bij." "Een ogenblik geduld alsjeblieft." "Nog even geduld, mijn collega helpt je zo." "Moment geduld alsjeblieft." "Moment geduld alsjeblieft." "Nog even een momentje, mijn collega komt je zo helpen." "Een ogenblik geduld alsjeblieft." "Nog even geduld alsjeblieft." "Nog even een momentje, mijn collega komt je zo helpen." "Het is drukker dan verwacht. Er is helaas niemand beschikbaar. Je kunt nu helaas niet chatten. Probeer het later nog eens. Is er nog iets anders wat ik voor je kan doen?" En daarmee kan ik het doen. Na een kwartiertje gooi ik de handdoek in de ring.

Dat lijkt me duidelijk.

Wij vinden dat Marktplaats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Marktplaats?