Klacht Marktplaats: Ik heb gebruik gemaakt van oversteken van marktplaats maar nooit mijn product ontvangen.

J. Offermans

Op 19 oktober 2019 heb ik via marktplaat AH bonnen gekocht en de betaling via oversteken gedaan .De envelop met inhoud heb ik helaas nooit ontvangen. De verkoper beweert dat het wel is opgestuurd .
Ik heb marktplaats hiervan op de hoogte gesteld . Ik heb alles gedaan zoals marktplaats het op hun website aangeeft . Ik heb gechat met marktplaats, via email gereageerd . Ik heb met de klantenservies gebeld die mij langer dat 40 minuten aan de lijn gehouden heeft met de mededeling u bent de volgende 'maar mij gewoon zonder te reageren van de lijn gegooid heeft .Ik heb daarna nog een paar keer weer via de chat gereageerd en krijg elke keer weer een robot die steeds de zelfde vragen stelt en steeds de zelfde antwoorden geeft, kortom Marktplaats houd gewoon zijn klanten voor de gek , reageert zelf na maanden nergens op zo werken zij zelf oplichting in de hand . want als je wel de servies van oversteken aanbied maar het niet controleer of op reageert neemt niemand marktplaats meer serieus .

Ik wil mijn geld terug van het oversteken.

Wij vinden dat Marktplaats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Marktplaats?