Klacht Marktplaats: Let op met bepaalde diensten bij Marktplaats !

theft0906

Op Marktplaats gebruik gemaakt van de nieuwe service, met IDEAL betalen! koper had ING terwijl ik zelf een andere bank had, omdat de koper toch graag snel het gekochte artikel wilde ontvangen en Marktplaats beweert dat je zodra je een bevestiging terug krijgt dat er met IDEAL betaald is er van uit kunt gaan dat je geld uiterlijk de volgende werkdag voor 18:00 uur is bijgeschreven op deze manier de transactie afgehandeld! Het gaat om een bedrag van € 285,- en nadat ik de bevestiging van Marktplaats had ontvangen dat de koper netjes betaald had heb ik ook direct het gekochte artikel verstuurd. Echter diezelfde middag kreeg ik al direct verschillende keren de melding : "Zorg dat je wordt uitbetaald! Identificeer je bij onze betalingspartner." dit is van te voren niet verteld, en nu wordt mijn geld dus "gewoon" niet uitbetaald op mijn rekening! Ik heb gisteren de stappen om mijzelf te identificeren doorlopen, je moet dan met bijvoorbeeld de raboscanner inloggen en een bepaalde handeling doen, of je moet een foto van je id mailen! Echter ook daarna nog tig keer die melding gehad en ook vandaag weer twee of drie keer opnieuw deze melding. Ronduit belachelijk, Marktplaats is telefonisch niet te benaderen en houden nu dus gewoon mijn geld vast! Heb ze gemaild, in afwachting van hun antwoord plaats ik dit bericht, ik zelf ga niet nogmaals gebruik maken van deze dienst, denk je veilig te handelen en kun je als nog achter je eigen geld aan lopen! Volgende keer weer gewoon mijn bankgegevens mailen en afwachten met verzenden tot dat ik mijn geld op mijn rekening heb, ik wil bij deze dan ook IEDEREEN waarschuwen, mocht je gebruik maken van deze Marktplaats diensten, je bent pas echt zeker van je geld als je het op je eigen rekening binnen hebt! Tegen zo'n bedrijf als Marktplaats is het al helemaal lastig, je kan ze totaal niet bellen of wat dan ook en het enige wat ik nu kan doen is met printscreens die ik heb en met behulp van ARAG rechtsbijstand PROBEREN ALS NOG MIJN € 285,- TE KRIJGEN.

Uiteraard mijn geld, bij lang wachten inclusief wettelijke rente en excuses van marktplaats!

Wij vinden dat Marktplaats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Marktplaats?