Klacht Marktplaats: Marktplaats doet niets met oplichterij en beschermen de oplichters

Sapphire

Mijn klacht is dat Marktplaats niets doet met oplichterij die aangemeld is bij de Politie.

Marktplaats doet er verder niets aan dat een verkoper in mijn geval mij opgelicht heeft voor een nep artikel die via Aliexpres is gekocht en mij (deels door mijn eigen schuld omdat ik meestal meer informatie vraag m.b.t. het artikel) .

Ik heb gereageerd op het bericht van Marktplaats dat niet de koper maar de verkoper wordt beschermd ondanks alle informatie die ik verzameld had over de verkoper.
En heb tot heden geen reactie ontvangen van Marktpaats.

De verkoper is na 1 week weer actief op Marktplaats (onder een ander naam en nu wederom op zijn eigen naam) met dezelfde advertentie.

Deze verkoper maakt nu meerdere slachtoffers met zijn praktijken en Marktplaats is geen haar beter dan de oplichters die actief zijn op Marktplaats.

Ze laten dat gelaten toe en ik vind, nu ik dit uit eigen ervaring heb meegemaakt heb dat ze zelf een malafide bedrijf zijn geworden zonder enig respect te hebben voor de gedeputeerden, zowel verkopers en kopers.

Dat Marktplaats de klachten en problemen met oplichters serieus nemen en een betere policy moeten invoeren om ze aan te pakken.

Wij vinden dat Marktplaats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Marktplaats?