Klacht Marktplaats: Marktplaats weigert onjuiste beoordeling te verwijderen!

Iamsas

Iemand waar ik zijn bod niet heb geaccepteerd, heeft mij zwart gemaakt. De opties die hij heeft aangevinkt als wat slecht van mij zou zijn, zijn dingen als: product is niet aangekomen, product te laat verzonden, beschrijving niet duidelijk, etc. Onwaarheden EN dingen die niet kunnen dus! Het is eigenlijk absurd dat iemand dit kan terwijl je zijn biedingen niet hebt geaccepteerd! Ik heb Marktplaats hierover benaderd en zij weigeren de valse beoordeling te verwijderen. Ik moet de toestemming hebben van degene die mij onjuist zwart heeft gemaakt. Alsof dat mogelijk is, even buiten dat ik deze gebruiker heb geblokkeerd en er geen onblokkeren bestaat. Ik kan ook mijn beoordeling naar hem niet aanpassen, geen reactie geven, mijzelf dus niet naar mensen verdedigen die mogelijk denken dat ik een oplichter ben. Bedankt Marktplaats voor het verknallen van Marktplaats!

1. Het onjuiste bericht verwijderen
2. Inbouwen dat je kan reageren op mensen die je beoordelen!
3. Inbouwen dat je je beoordeling kan aanpassen! Hoe denken jullie dat iemand akkoord zal gaan met verwijderen als jouw beoordeling naar hem toe niet slecht is?
4. Deblokkeerfunctie inbouwen! Website staat al heel lang stil. Jullie verbeteren er niets aan!

Of het hele beoordeel gedeelte wat een totale mislukking dus is, verwijderen! Als jullie iets niet goed kunnen maken, niet goed willen maken, mensen niet willen beschermen tegen dit soort typetjes, maak het dan helemaal niet!

Wij vinden dat Marktplaats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Marktplaats?