Klacht Marktplaats: Meerdere klachten

claudia74

Ik heb meerdere klachten over marktplaats. Laat ik beginnen met de service van de zogenaamde klantenservice. Het is onmogelijk om iemand persoonlijk te spreken. Alles gaat via de chat en de medewerkers daar zijn niet kundig, onbeschoft en niet in staat situaties op te lossen. Daarnaast heb ik een klacht over het verwijderen van de advertenties. Marktplaats stelt bij mijn advertentie de rubriek voor van chihuahua en andere gezeldschapshonden. De dwergpincher hoort ook in die rubriek. Er is een rubriek pinchers maar die rubriek geeft grote pinchers aan. Mollosers en andere hele grote honden. Mijn hondjes worden maximaal 30 cm hoog en past dus meer in de categorie gezeldschapshondjes. Hoewel mp deze rubriek zelf voorstelt word de advertentie elke keer verwijderd en word het geld niet terug gestort. Heel vervelend. Dan zijn er nog de beoordelingen. Er word totaal niet getoets wie wanneer een beoordeling mag geven. Dit zorgt voor idiote beoordelingen die gewoon geplaatst worden met nepaccounts en die mijn beoordelingen naar beneden halen. Mensen die hun zin niet krijgen na lang conversaties kunnen een negatieve beoordeling plaatsen. Het hele systeem werkt niet en is schadelijk voor mensen die goed en eerlijk willen handelen. Marktplaats is een site geworden waar je te maken krijgt met oplichters dus het is enorm belangrijk dat dit soort negatieve beoordelingen niet geplaatst worden als dit niet terecht is. Als iemand bij mij komt voor een artikel aan de deur wil afdingen en dat niet voor elkaar krijgt en vervolgens een negatieve reactie plaatst met valse beschuldigingen kan gewoon echt niet.

Ik wil sowieso eerst persoonlijk contact met degene die deze problemen kunnen aanpakken

Wij vinden dat Marktplaats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Marktplaats?