Klacht Marktplaats: Onterechte recensie

Vdk65

Er wordt je de kans geboden een recensie bij een transactie/kontakt met een koper bij marktplaats te plaatsen. Op zich goed dat het sinds kort bestaat , echter .... niet reeel daar er vaak geen transactie plaats gevonden heeft en toch er een beoordeling geplaatst wordt.
Dit is mij al 3 x overkomen bij een deal waar ik afgehaakt heb omdat de koper of raar bod deed of raar reageerde of ik het niet vertrouwde. Ik doe al sinds 2005 transacties via MP.
Wat schetst mijn verbazing ? Deze drie
zgn transacties zijn door tegenpartij negatief beoordeeld!!!
Dat betekent dat ik onterecht negatieve recensies krijg en dat mijn profiel schaadt!!!

Ik heb meerder reacties gestuurd naar marktplaats maar geen aktie/reactie.

Dit vind ik een zeer kwalijke zaak!!! Ik denk erover om te stoppen omdat zij NIETS doen met reactie van een vaste klant ik heb al honderden euros aan advertentiekosten gespendeerd bij marktplaats . Ebay hanteert ook dat systeem alleen nadat de transactie heeft plaatsgevonden , dus een reëele recensie...
Jammer en boos ben ik en teleurgesteld dat marktplaats niets doet.

Dat mp er iets aan doet en hun recensie systeem veranderen net als bij ebay!!!
Ik ga toch ook niet een hotel of restaurant beoordelen als ik er nog niet geweest ben!

Wij vinden dat Marktplaats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Marktplaats?