Klacht Marktplaats: Oplichting via marktplaats klacht wordt niet op gereageerd

Klachtnummer
# 381599
Gebruiker
Mega
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik ben opgelicht door een marktplaats gebruiker. Ik heb een overeenkomst gesloten, het geld bedrag overgemaakt, mn adres gegevens doorgegeven om het te versturen en was eigenlijk meteen duidelijk dat ik opgelicht was omdat hetzelfde verkochte product werd aangebode aan derde.
Ik heb via email verdacht@marktplaats tot 3x toe een email geschreven en heb 0x een reactie obtvangen. Ik heb de 3 emails in 2weken tijd verstuurt. Dus 3 emails 14 dagen tot op heden geen reactie van oplichting via een marktplaats gebruiker.

Conclusie: marktplaats gebruiker kan gewoon verder onder hetzelfde account met dezelfde advertensies andere mensen oplichten.


Geen reactie is een NO GO dat kan echt niet. Kom dan liever met een ... verhaal.
Ergste is dat de oplichter zo niet gerapporteerd kan worden en nog steeds actief zijn gang kan gaan via marktplaats

Gewenste oplossing

De gebruiker bekijken en evt blokeren zodat die naam en email niet meer gebruikt kunnen worden bij deze oplichting praktijken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Marktplaats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Marktplaats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen