Klacht Marktplaats: Oplichting via marktplaats klacht wordt niet op gereageerd

Mega

Ik ben opgelicht door een marktplaats gebruiker. Ik heb een overeenkomst gesloten, het geld bedrag overgemaakt, mn adres gegevens doorgegeven om het te versturen en was eigenlijk meteen duidelijk dat ik opgelicht was omdat hetzelfde verkochte product werd aangebode aan derde.
Ik heb via email verdacht@marktplaats tot 3x toe een email geschreven en heb 0x een reactie obtvangen. Ik heb de 3 emails in 2weken tijd verstuurt. Dus 3 emails 14 dagen tot op heden geen reactie van oplichting via een marktplaats gebruiker.

Conclusie: marktplaats gebruiker kan gewoon verder onder hetzelfde account met dezelfde advertensies andere mensen oplichten.

Geen reactie is een NO GO dat kan echt niet. Kom dan liever met een ... verhaal.
Ergste is dat de oplichter zo niet gerapporteerd kan worden en nog steeds actief zijn gang kan gaan via marktplaats

De gebruiker bekijken en evt blokeren zodat die naam en email niet meer gebruikt kunnen worden bij deze oplichting praktijken

Wij vinden dat Marktplaats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Marktplaats?