Klacht Marktplaats: Pakket niet ontvangen/onbereikbaar

Kaya

Op 4 januari heb ik via marktplaats een bestelling geplaatst voor een product van de markplaats aanbiedingen. Het ging om 2 hoeslakens. Mijn pakket was na enkele dagen bezorgd, echter was ik niet thuis en is het bij een DHL servicepoint achtergelaten. Op het briefje van de postbezorger stond niet wat het adres van deze servicepoint was en moest ik het zelf op internet opzoeken. Echter kon ik het met de code die op het briefje stond niet traceren op internet. Hierdoor duurde het al enkele dagen voordat ik contact kon opnemen met DHL en erachter kon komen waar het achtergelaten was. Deze servicepoint was niet dichtbij mijn huis en de openingstijden waren erg afwijkend! Hierdoor ben ik niet in staat geweest om mijn pakket op tijd op te halen, mijn pakket is toen teruggestuurd.

Ik heb hierna geprobeerd contact op te nemen met marktplaats om dit probleem op te lossen en mijn pakket te krijgen. Echter hebben ze geen telefoon nummer, waar je contact op kan nemen, je kan alleen een formulier invullen. Dit heb ik gedaan maar kreeg hier geen reactie op. Daarna heb ik met een andere afdeling (verkoop) telefonisch contact opgenomen omdat er bij deze afdeling wel een telefoonnummer bekend was. De mevrouw aan de lijn vertelde dat ze me hiermee niet kon helpen omdat het een adere afdeling was en dat ze mijn vraag intern zou mailen naar de juiste afdeling en dat ik hierover bericht zou krijgen. Ook dit is tot op heden niet gebeurd! met andere woorden ik heb wel betaald voor mijn bestelling maar heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen.
Het is belachelijk dat ze niet reageren op mijn herhaardelijke berichten en dat ze zo slecht bereikbaar zijn.
Ik eis mijn pakket of mijn geld terug! Ronduit belachtelijk dat ze klanten zo behandelen.

Ik wil dat ze contact met me opnemen om dit probleem op te lossen.
Ik wil mijn pakket krijgen of mijn geld terugkrijgen.

Wij vinden dat Marktplaats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!