Klacht Marktplaats: Zekere meneer Verschoor via marktplaats heeft een bedreiging geuit aan mijn dochter

Jeanet

Goedenavond,

Mijn dochter heeft on goede staat en werkend een camera geplaatst en er kon geboden worden
Een zeker verschoor Heeft een bod gegaan van 50 euro en mijn dochter heeft het geaccepteerd
Hij is vanmiddag tussen 14:00 uur en 15:00 uur langs geweest om de camera op te halen
De camera is in goede staat hij heeft het namelijk gecontroleerd of alles werkt
Meneer heeft betaalt en is vertrokken
Wat zo raar is dat hij rond 00:00 uur of 00:30 via marktplaats een mail toe gestuurd dat de controle knop het niet doet
Mij. Dochter was er niet mee eens en heeft uitgelegd dat de camera gewoon nog deed waar de meneer bijstond
Nou die meneer vroeg nadien hoe het opgelost kan worden omdat hij stuk is
Na alle bedreigingen aan mijn dochter ,en woorden van ik ben een jong meisje het kan netjes opgelost worden I.p.v zo te handelen en uitingen naar mijn dochters adres te doen
Zijn woorden waren het kan mij geen reed interesseren al was je nog 3
Mooie en Nette woorden voor een volwassen
Man
Ik zei tegen mijn dochter heef het geld maar terug want ik hou niet van problemen
Ik zei tegen mijn dochter geef het geld mAr terug
Meneer zijn woorden waren ik ga geen 100 km gaan rijden daarvoor
Hij heeft bedreigd via marktplaats zwart te maken en hetzelfde product te verkopen
En de klachten naar mij door te sturen
Ik heb de politie gebeld en op advies van de politie een klacht ingediend tegen deze meneer Verschoor die zo respectloos geweest is
Het is mijn account waar mij dochter een camera geplaatst heeft om te verkopen
Ik ben geen oplichter ik zit al 12,5 op marktplaats
Ik vind het vreselijk dat mensen je account misbruiken om in een goed boekje te staan
Dat bedrag is hem aangeboden
Wees een heer en handel dit netjes af
Maar met bedreigingen los je niks op
Ik was genoodzaakt een klacht in te dienen
Ik heb

Ik wil dat deze meneer mijn account en adres niet zomaar gebruikt
Waar wij niks verkeerds gedaan hebben

Wij vinden dat Marktplaats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Marktplaats?