Klacht Marley Spoon: Een ontvangen box die ik niet besteld heb! Maar welke wel gefactureerd word.

K.P.

Ik vind Marley Spoon geen aanrader! Een tijd geleden gebruik gemaakt van Marley Spoon en op een gegeven moment gestopt. Een tijd geleden is vanuit het niets mijn account geactiveerd en kreeg ik een box thuis gestuurd welke ik dus niet besteld had waar ik niet kon kiezen voor de inhoud en welke ik dus niet kon wijzigen of annuleren. Gemeld dat ik niet ging betalen. Vervolgens reageerde Marley Spoon niet meer op mijn berichten maar gingen ze wel vol enthousiasme facturen sturen waarvan ik had gezegd deze niet te betalen ( wie wil er immers betalen voor iets wat je niet besteld hebt toch? ). Hier heb ik natuurlijk ook een bericht over gestuurd. Geen reactie maar wel 4 betaal herinneringen sturen met daarbij boetes omdat ik de facturen niet betaalde. Nu zit ik op € 10 verhoging met een email dat als ik nu niet betaal dat er bij de volgende factuur € 40 bij komt.. tegen die tijd zitten we op het dubbele van de ( niet bestelde ) bestelling.. Dat is een dure box niet waar? Lang verhaal kort, bijzonder vriendelijke klanten service tot dat er iets aan te hand is. Geen aanrader dus!

Ik wil slechts mijn geld terug.

Wij vinden dat Marley Spoon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Marley Spoon?