Klacht Marnita: velours gordijn na chemisch reinigen 12cm gekrompen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 55369
Gebruiker
heuvel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

op 18-01-2014 velours gordijn laten reinigen bij Marnita stomerij bij terugkomst was het gordijn 12 cm korter geworden, kwam de voering 3cm eronder uit,
en was 1 insteekhaak weg en een andere was los.
Na telefonisch kontact zou het gordijn worden hersteld. Na terug komst waren de insteekhaakjes gemaakt maar was het gordijn nog steeds 12 cm te kort en beschadigd door het oprekken van het gordijn. Na weer telefonisch kontact met de heer Hanegraaf (directeur) melde deze dat alles volgens voorschrift was gebeurd, en zat er ook geen wasvoorschrift in het gordijn genaaid (wat wel het geval is) hij bood aan dat als wij de zoom zelf los zouden maken hij het gordijn op de goede lengte zou laten maken, wel op onze kosten, wij hebben kenbaar gemaakt hiermee niet akkoord te gaan. Hebben dit ook nog via een aangetekende brief duidelijk willen maken, en een oplossing willen voorstellen (het gordijn langer laten maken op kosten van Marnita stomerij) echter de brief kwam ongeopend retour.

De oplossing

de zoom losmaken en het gordijn dan op de juiste lengte maken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Marnita hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    heuvel
    Datum
    Marnita stomerij laat net als bij de aangetekende brief niets van zich horen. zeer zeer slecht.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
heuvel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Marnita?