Klacht Marnita: velours gordijn na chemisch reinigen 12cm gekrompen.

heuvel

op 18-01-2014 velours gordijn laten reinigen bij Marnita stomerij bij terugkomst was het gordijn 12 cm korter geworden, kwam de voering 3cm eronder uit,
en was 1 insteekhaak weg en een andere was los.
Na telefonisch kontact zou het gordijn worden hersteld. Na terug komst waren de insteekhaakjes gemaakt maar was het gordijn nog steeds 12 cm te kort en beschadigd door het oprekken van het gordijn. Na weer telefonisch kontact met de heer Hanegraaf (directeur) melde deze dat alles volgens voorschrift was gebeurd, en zat er ook geen wasvoorschrift in het gordijn genaaid (wat wel het geval is) hij bood aan dat als wij de zoom zelf los zouden maken hij het gordijn op de goede lengte zou laten maken, wel op onze kosten, wij hebben kenbaar gemaakt hiermee niet akkoord te gaan. Hebben dit ook nog via een aangetekende brief duidelijk willen maken, en een oplossing willen voorstellen (het gordijn langer laten maken op kosten van Marnita stomerij) echter de brief kwam ongeopend retour.

de zoom losmaken en het gordijn dan op de juiste lengte maken

Wij vinden dat Marnita hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

heuvel
    Marnita stomerij laat net als bij de aangetekende brief niets van zich horen. zeer zeer slecht.

heuvel

Ook een klacht indienen over Marnita?