Klacht Marnita: vermissing jas

Klachtnummer
# 280981
Gebruiker
dorpsprofiel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw,

Ik lever in augustus mijn wollen winterjas in bij stomerij Marnita.
Een paar dagen erna lever ik mijn bonnetje in, dat ik gekregen heb als bewijs.
Geen jas, nog een keer terug, geen jas.
Ik stel Marnita aansprakelijk. Zij berichten mij dat ik een aankoopbon moet hebben. Die heb ik niet meer, maar ik heb hem bij Bonita gekocht en hij kostte 175,00 euro. Nee dat is niet genoeg ik moet een aankoopbon hebben.
Dus met andere woorden, hun maken mijn jas kwijt en ik krijg helemaal geen vergoeding. Ik snap best dat ze geen 100% geven, maar ik heb die jas toch niet kwijtgemaakt. .

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Marnita hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Marnita?