Klacht Maron Meubels en Keukens: geen geld terug bij inleveren artikel zelfs niet uitgepakt....

Klachtnummer
# 124467
Gebruiker
klein Sessink
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Bij aankoop kapstok ad. € 69,00 bleek dit niet de juiste keuze te zijn, en wilde ik deze terugbrengen en mijn geld terug. Aan de kassa werd mij gezegd dat dit geen woonaccessoire is en dat ze daarom het geld niet teruggeven. Hoezo geen woonaccessoire wat is dit dan wel? Het is een stalen kapstok die zelf inelkaar kunt zetten maar ik heb zelfs de verpakking niet opengemaakt.
Wat moet ik doen om toch mijn geld terug te krijgen?

met vriendelijke groet,
Jose klein Sessink

De oplossing

Mijn geld terug

4 reacties

  1. Auteur
    Maron Meubels en Keukens
    Datum
    Geachte mevrouw klein Sessink,
    Wanneer u contact opneemt met onze bedrijfsleidster kan zij u e.e.a. toelichten. Ruilen is geen recht, maar vaak een service die in winkels wordt verleend. In een meubelwinkel is dit door het type artikel nu eenmaal lastiger, vandaar dat de regel is dat artikelen niet geruild kunnen worden. Met vriendelijke groet, Maron Meubels & Keukens BV Terborg
  2. Auteur
    klein Sessink
    Datum
    Als consument heb ik het recht om mijn geld terug te krijgen wanneer ik niet tevreden ben over de aankoop
  3. Auteur
    klein Sessink
    Datum
    Ruilen van dit artikel is helemaal niet aan de orde
  4. Auteur
    Maron Meubels en Keukens
    Datum
    Beste mevrouw klein Sessink, wij zouden u graag persoonlijk te woord staan. Zou u contact op willen nemen met de bedrijfsleiding, dan kunnen we het verder met u bespreken.

Ook een klacht indienen over Maron Meubels en Keukens?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen