Klacht Marskramer: aankoop krukje

gerritvis1

ik heb indertijd een inklapbaar krukje gekocht bij marskramer ..ben er door hee gegaan met alle gevolgen van dien twee operaties rug..aansprakelijke gesteld maar nul op rekest.
ze wijzen alles van de hand ..ze zeggen eerst stuur maar foto,s en mogelijk de kassabon ,,die heb ik niet meer ook gezegt ,,maar scheen geen probleem te zijn ,,maar nu ze aan prakelijk worden gesteld ..wijzen ze alles van de hand en zeggen dood leuk dit niet verkocht tehebben terwijl de folder mee gestuurd is ..zelfs de advocaat krijgt geen poot aan de grond bij de verzekeraar..dat is toch vreemd of niet dan ..al jaren bezig zo ..wat moet ik nu nog doen om mijn gelijk tekrijgen..groetjes gerrit

ik zo graag schadeloos gesteld worden door het geen mij over komen is ..letselschade

Marskramer is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Marskramer?