Opgelost door Marskramer: Garantierecht

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 54433
Gebruiker
jankat3
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ontkennen van garantierecht op een halogeenlampje, ik moest maar contact opnemen met Philips. Na mijn aandringen werd wel een lampje meegegeven, maar met een manier van praten en doen alsof ik een querulant was. Ik wilde laten zien dat Marskramer wel degelijk verplicht was het garantierecht uit te voeren, maar daar wilde de cheffin niet naar kijken.
Marskramervestiging Petuniatuin 7, 2724 NA te Zoetermeer.
Op mijn klacht-email naar Marskramer kreeg ik een slap excuusje, men snapt kennelijk ook daar de wetgeving niet …
"Wij betreuren het onderstaande mail hierop ook onze excuus voor het ongemak.
Wel zijn we blij dat u toch een nieuwe lamp van de medewerker heeft mee gekregen.
Hopend u zo voldoende geïnformeerd te hebben …"

De oplossing

Leidinggevend winkelpersoneel moet niet de klant als querulant behandelen, maar wel de wettelijke regels kennen en toepassen

2 reacties

  1. Auteur
    Marskramer
    Datum
    Geachte heer Kat,Wij hebben de medewerker aangesproken op dit gedrag. Wij willen nogmaals onze excuses aanbieden.Wij hopen hiermee de gewenste oplossing voor u te hebben gevonden.Mocht u nog vragen hebben dan kunt u telefonisch contact opnemen met de klantenservice op 020-5683113.Marskramer Klantenservice
  2. Auteur
    jankat3
    Datum
    Net als een jaar geleden werd beterschap beloofd. Ik ben benieuwd of de desbetreffende mevrouw mij, als ik nogmaals een probleem heb met een bij hen gekocht product, weer zo neerbuigend (bijna sarcastisch) te woord staat.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jankat3
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Marskramer?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen