Klacht Marskramer: Retour brengen van goederen

Lenie

Een complete blauwe werkemmer met schoonmaak stok en zeem er aan. Was bedoeld om laminaat schoon te maken. Na een keer gebruikt te hebben, ging het laminaat door het hele huis bol staan.Wat pas een half jaar geleden gelegd is.Mijn dochter ging vrijdag 1 november ,s-middags vragen of ze alles terug mocht brengen, kon niet, wel de 2 stuks reserve zemen die er bij hoorde, daar heeft ze geld voor terug gehad.De emmer en bijbehorende stok met zeem heeft ze in paniek achter gelaten. Wat eigenlijk bedoeld was om het weer te verkopen.Ik heb vandaag telefonisch contact met mevrouw ( Evelien ) van de Marskramer te Ridderkerk die beweerde dat een nieuwe emmer en bijbehorende stok met zeem vernietigd waren, wat ik betwijfel. Als iemand in paniek raakt, kan het zo zijn dat diegene later daar heel veel spijt van krijg, en toch haar spullen wilt terug hebben.Wat ik als moeder hoop dat de Marskramer nog iets voor haar kan betekenen, om het leed wat te verzachten.
Vriendelijke groet
Mevr. Coomans

Verwacht een compensatie

Marskramer is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Marskramer?