Klacht Marskramer: Waves stoomreiniger: geeft na 10 sec al vlekken in marmoleum. Permanent schade marmoleum,

maria

Waves stoomreiniger: geeft na 10 sec al vlekken in marmoleum, en niet na dertig sec, zoals in bijsluiter staat. Had het goed gelezen van te voren, dus deed dat ook niet. Een paar seconden moet soms wel, omdat het snoer niet lang is en je van stopcontact moet wisselen. Doe ik minder dan 10 sec over. Permanent schade marmoleum, kreeg geld terug (marskramer) van apparaat, maar schade kan ik niet verhalen. Kan nl fabrikant WAVES traceren op internet. Wat te doen?

vergoeding van opgelopen schade aan marmoleum, of wel iets om vlekken te verwijderen . Of in was laten zetten door professional of geldbedrag. heb mijn rekening nummer er niet bij gezet, dat krijgt u later

Marskramer is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Marskramer?