Klacht Mart kleppe meubelen b.v.: Ontbinding koopovereenkomst en terugbetaling aankoopbedrag

Klachtnummer
# 11457
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

Klacht

November 2011 bestelde ik bij u 4 eetkamerstoelen (Stof Silkor). Deze zijn eind Januari 2012 bij mij geleverd, maar ze waren zo foutief, dat er nieuwe besteld moesten worden. Afgesproken is dat u deze na ongeveer 10 to 12 weken aan mij zou leveren. Deze termijn is inmiddels ruimschoots verstreken (Bestelweek 4 – we zijn nu in week 36) zonder dat u aan mij heeft geleverd.

U hebt binnen de afgesproken levertermijn niet geleverd en u bent hierdoor in gebreke gebleven. Ik heb u per diverse emails een nadere levertermijn voorgesteld. Ook binnen deze levertermijn heb ik de stoelen niet ontvangen. Ik stel dan ook geen prijs meer op de stoelen en ontbind ik de overeenkomst.

Gewenste oplossing

- ontbinden koopovereenkomst
- terugbetaling van het aankoopbedrag van 2.800 EUR

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mart kleppe meubelen b.v. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mart kleppe meubelen b.v.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen