Klacht Mart kleppe meubelen b.v.: Verkeerde afmetingen zijn een geleverde meubelstuk

# 520245
Klant1973

In july 2020 heb ik o.a. een bankje voor bij de etenstafel bij https://www.mart.nl/ besteld. Tijdens het gesprek heb ik aangegeven dat ik het bankje voor bij een bestaande tafel wil gebruiken. De medewerker van de winkel heeft wat vragen over mijn tafel gesteld om een geschikt bankje te kunnen kiezen. Toen het bankje in november 2020 afgeleverd werd, bleek dat het breder is dat het afstand tussen de poten en dus past niet onder de tafel. Ik heb een paar keer mailwisseling met de winkel gehad, maar ze erkenen hun schuld niet en bieden me een nieuw bankje of nieuwe tafel bij hen te kopen, wel met een korting. Week geleden heb ik weer een mail gestuurd met mijn voorstel, maar daarop heb ik zelf geen antwoord mogen ontvange.

Door mij betaald bedrag te terug te betalen.

Wij vinden dat Mart kleppe meubelen b.v. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Mart kleppe meubelen b.v.?