Klacht marti-car: autoreperatie

Klachtnummer
# 77255
Gebruiker
mysza
Datum
0 reacties

Details

Klacht

drie manden geleden heb ik mijn auto naar garage marti-car te katwijk gebracht ( takelwagen- mijn kosten ). toen automonteur heeft een opdracht gekregen om goed mijn auto reparieren. daarna heb ik drie of vier keer na reparatie met een klacht geweest en elke keer heb ik gehoor: zou ik goed doen. Ik heb zelf onderdelen gekochte ( waarde- 300 euro) en eer heb ik een voorschoot 250,00euro gegeven en daarna 450euro gegeven. maar auto was steeds niet goed gerepareerd, maar automonteur zeg tegen mij dat kan ik deze auto gebruiken. op 12-09-2014 heb ik weer naar hen gebeld en kon ik weer niet meer rijden- volgende klacht, toen hij heeft zelf takelwagen besteld en naar katwijk gebracht. wij zijn 1,5 week later en mijn auto in nog steeds niet goed , kan ik niet meer rijden, ik heb geen geld terug gekregen. en op dit moment heb ik geen auto en ik ben geld kwijt. ik wilde met automonteur nog een afpraak maken , maar ik gloof hem helemal niet.

Gewenste oplossing

ik wil graag mijn geld terug . niet met delen maar hele bedrag galijk.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat marti-car hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over marti-car?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen