Klacht Martin Schilder Automobielbedrijven: Er ging een storingslampje branden in me auto.

Mark

Er ging een storinglampje branden in me auto en ben er mee naar mijn garage gereden.
Deze heeft de auto uitgelezen op de computer ,mijn garage heeft mijn toen vermeld dat de raildruk te laag .
Ook vertelde de garage mij dat er nog een terugroep actie open staat voor deze auto .
De terugroep actie was voor het brandstoffilter met brandstoffilterhuis vervangen omdat er een scheurtje in in het huis kon ontstaan.
Mijn garage attendeerde mij erop dat de lage raildruk inderdaad voort kan komen uit een scheurtje of lekkage in het brandstof circuit (Het filterhuis).
Ik een afspraak gemaakt en verteld wat mij ook verteld is door mijn garage .
Ik de auto gebracht op de afspraak datum.
Martin schilder ging de terugroepactie uitvoeren en daarna diagnose stellen van het storingslampje.
Diezelfde middag wordt ik gebeld dat na de terugroepactie het storingslampje uitgegaan is en niet meer voorkomt. (Ik dacht super probleem opgelost)
Krijg ik een rekening van €130 bij het ophalen ?

De oplossing is duidelijk dat het gewoon duidelijk is dat ik de terugroepactie zelf betaald heb.
Dat filterhuis dat gescheurd was ,was een bekend probleem en daarom was deze terugroepactie er en dat ik nu een rekening van €130 moet betalen voor diagnose van de storing (die er niet meer was ,nadat ze dat verteld hadden na de reparatie filterhuis) is belachelijk.
Ik wil gewoon dat Martin Schilder dit bedrag betaald voor mij.

Ook een klacht indienen over Martin Schilder Automobielbedrijven?