Opgelost door Martins motorservice lelystad: verkeerde gaskabels besteld door martins motorservice, mijn probleem! ik MOET ze afnemen.

Peter Kwantes

Na telefonisch contact heeft martins motorservice in lelystad voor mij gaskabels besteld voor mijn Yamaha maar bij afname blijkt dat de gaskabel uit twee delen bestaat en ik de kabels voor het andere deel moet hebben. hij weigert ze terug te nemen omdat hij ze niet aan de importeur kan retourneren. hij heeft d.m.v. een database inzicht in alle details van de motor en bij nader onderzoek zag hij ook dat er sprake is van een tweedelig gaskabelsysteem i.v.m. de optie cruisecontrol. hij heeft dus zelf niet goed gekeken en zonder meer besloten dat ik deze kabels nodig zou hebben. ik heb hierop na overleg met de consumentenbond een email gestuurd met de uitleg dat hij beter onderzoek had moeten doen en het verzoek om een oplossing. geen reactie! daarna de mail op papier gezet en persoonlijk bezorgd....geen reactie. hij negeert me gewoon en gaat er denk ik van uit dat ik het er wel bij zal laten zitten maar dat doe ik dus niet, vandaar dit bericht. de kabels zitten nog in originele verpakking

ik wil voor deze kabels mijn geld terug, ik heb ze niet nodig en stond binnen een half uur na levering aan de balie met dit verzoek.

Wij vinden dat Martins motorservice lelystad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Peter Kwantes
    klacht is opgelost, heb mijn geld terug gekregen

Peter Kwantes

Ook een klacht indienen over Martins motorservice lelystad?