Opgelost door Martins motorservice lelystad: verkeerde gaskabels besteld door martins motorservice, mijn probleem! ik MOET ze afnemen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 28213
Gebruiker
Peter Kwantes
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na telefonisch contact heeft martins motorservice in lelystad voor mij gaskabels besteld voor mijn Yamaha maar bij afname blijkt dat de gaskabel uit twee delen bestaat en ik de kabels voor het andere deel moet hebben. hij weigert ze terug te nemen omdat hij ze niet aan de importeur kan retourneren. hij heeft d.m.v. een database inzicht in alle details van de motor en bij nader onderzoek zag hij ook dat er sprake is van een tweedelig gaskabelsysteem i.v.m. de optie cruisecontrol. hij heeft dus zelf niet goed gekeken en zonder meer besloten dat ik deze kabels nodig zou hebben. ik heb hierop na overleg met de consumentenbond een email gestuurd met de uitleg dat hij beter onderzoek had moeten doen en het verzoek om een oplossing. geen reactie! daarna de mail op papier gezet en persoonlijk bezorgd....geen reactie. hij negeert me gewoon en gaat er denk ik van uit dat ik het er wel bij zal laten zitten maar dat doe ik dus niet, vandaar dit bericht. de kabels zitten nog in originele verpakking

De oplossing

ik wil voor deze kabels mijn geld terug, ik heb ze niet nodig en stond binnen een half uur na levering aan de balie met dit verzoek.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Martins motorservice lelystad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Peter Kwantes
    Datum
    klacht is opgelost, heb mijn geld terug gekregen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Peter Kwantes
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Martins motorservice lelystad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen