Klacht Marumoto Dierenartspraktijk: Chantage

#YONAOOMS

Ik heb een hele slechte ervaring met Eva, mijn Lilly heeft een miskraam gehad omdat ze zelf ziek werd en haar kleintjes zijn miniatuur geboren. Ze heeft Lilly's leven gered waar ik dankbaar voor ben. De kleintjes waren ook bij haar opgenomen 3 heeft ze ingeslapen zonder mij ervan op de hoogte te stellen. Ik moest elke keer zelf bellen om te vragen hoe het met moeder en baby's ging terwijl ze MIJ op de hoogte moest brengen en dat zei ze ook. Uiteindelijk 2 kleintjes over. Ik kon Lilly ophalen. Ze heeft mij toen voor een keuze gezet met de kleintjes of ik betaal 1000 euro en ze redden het waarschijnlijk toch niet. Of ze wilde ze zelf houden en ik hoef geen 1000 euro te betalen. Met de grote kans dat ze het niet zouden overleven volgens haar heb ik ze achter gelaten wat veel pijn deed en van haar als dierenarts al erg vreemd vond. 1 dag hierna staan ze op haar facebook uit de zuurstof en het ging helemaal goed met ze. Ik heb zelfs een jurist gebeld hierover maar kon hier helemaal niets mee. Ookal heeft ze Lilly's leven gered ik ga nooit maar dan ook nooit meer naar haar terug

Mijn 2 cavia's terug geven anders maak ik hier nog meer werk van. Mevrouw in in Belgie al geroyeerd.
Veel klachten over mevrouw die chanteert door een onmogelijke hap geld te vragen.

Wij vinden dat Marumoto Dierenartspraktijk hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Marumoto Dierenartspraktijk?