Klacht Mascot Online: Bijzonder slechte service en klantonvriendelijk.

Klachtnummer
# 521515
Gebruiker
J.J. van Hoorn
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Dustbin with sensor gekocht. Type ZYS-58LO.
Klepje batterijcompartiment gebroken. Gevraagd om nieuw klepje. Antwoord was dat Mascot geen losse onderdelen kan leveren en dat ik me maar met de leverancier in verbinding moet stellen. Of die dat wel kan!
Gevraagd of zij mij naam en adres van de fabrikant konden opgeven zodat ik daar om een nieuwe klep kon vragen. Geen enkele reactie. Bijzonder klantonvriendelijk. Product kapot, pech gehad. Zoek het maar uit of koop maar een nieuwe. Oplossing: Of Mascot stuurt mij een nieuw klepje wat voor een 'jong en dynamisch bedrijf' zoals Mascot zichzelf omschrijft, toch mogelijk moet zijn of ik krijg naam en adres van de fabrikant. Dit laatste is natuurlijk minder gewenst.

Gewenste oplossing

Oplossing: Of Mascot stuurt mij een nieuw klepje wat voor een 'jong en dynamisch bedrijf' zoals Mascot zichzelf omschrijft, toch mogelijk moet zijn of ik krijg naam en adres van de fabrikant. Dit laatste is natuurlijk minder gewenst.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mascot Online hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mascot Online?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen