Klacht Mascot Online: Kleefmat schade dashboard. Klacht wordt genergeerd. Na eerste contacT.

Klachtnummer
# 162945
Gebruiker
Kay
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Klacht over auto kleefmat. Na mijn mening richt schade aan op dashboard.
Vlekken op dashboard.

Email voorstel van mascot : Schade expert op afsturen en laten beoordelen.
Daarna geen opvolging en worden alle emails en oproepen vanuit mijn zijde
genergeerd.
Heb op twee email adressen gemaild.
Geen telefoonnr. website.
Het is al bijna een maand stil.

Gewenste oplossing


Contact op klantvriendelijk wijze vervolgen.
Klant Nergeren is niet de oplossing.

Product defect en schade hieruit volgende oplossen met klant.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mascot Online hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mascot Online?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen